A tavalyi év végén elindítottuk a Google AdWords Hirdetési szemináriumokat, ahol a résztvevők kiscsoportos oktatás képzés keretein belül tanulhatják meg az AdWords gyakorlati trükkjeit.

Havonta két szemináriumot tartunk, melyekről a továbbiakban egy rövid kedvcsináló keretein belül számolnak be a szeminárium vezetők.

Aki kedvet kapott, még regisztrálhat a következő szemináriumokra:
2010. február 19. Budapest, Infopark D épület - Gandera Balázs - Regisztráció

2010. március 5. Budapest, Infopark D épület - Fehér Márton - Regisztráció


Google AdWords Hirdetési Szeminárium titkok


Korábban egy vállalati tréningen (amit nem AdWords témában tartottunk) odajött hozzám az egyik résztvevő azzal, hogy őt nagyon érdekli az AdWords, szeretné jobban elsajátítani.

Ajánlottam neki a soron következő Google AdWords Hirdetési Szemináriumunkat. Erre ő kicsit kétkedve így szólt:

- Már nézegettem és gondolkodtam is rajta, de az a kérdés merült fel bennem, hogy ezért a részvételi díjért vajon elmondod a TITKOT, vagy azt csak sokkal több pénzért?
Kikerekedtek a szemeim:
- Milyen titkot?
- Hát az azt a Titkot, amivel sikeres AdWords hirdető lehetek és komoly megtérülést érhetek el hirdetéseimmel.
- Ja, már értem. Persze, hogy elmondom!
...Kicsit továbbra is kétkedve, de mégis eljött az illető a következő AdWords napra.

A szeminárium végén pedig az alábbi véleményt írta az értékelő lapra:
"Igazi megvilágosodás volt ez a szeminárium számomra, egy percig sem unatkoztam és megtudtam a titkot! ;-)"

Úgy döntöttem, hogy ország-világ előtt leírom a titkot 4 szóban:
"Legyenek kiváló minőségű hirdetéseid!"

Egészen egyszerűen ez a titok. A hirdetéseid megtervezésétől kezdve a kulcsszavak kiválasztásásán és a hirdetésszövegek megírásán át minden részlethez muszáj értened. Ha valamelyik terület kiesik, az az egész hirdetés sikerét negatívan fogja befolyásolni.

Az egész nap erről szól, sőt még ennél is többről, hiszen az AdWords-öt nem lehet kiragadni a teljes online marketing gépezetből, hanem mindig összefüggésben kell állnia az üzleti marketing célokkal és a hirdető honlapjával.

Nem volt ez másként a múlt pénteki AdWords Szemináriumon sem, sőt nagyon sok névjegykártya cserélt gazdát és ahogy láttam, bizony üzleti kapcsolatok is születnek egy-egy ilyen napon. Jó hangulatban telt a nap, a feszített tempót egy-egy beszélgetős, ismerkedős szünet lazította.

A tervezett program végén pedig lehetőség volt tovább kérdezni, akár egyedi speciális problémákról, ötletekről. Bevallom nekem is ez a kedvenc részem, a legtöbbet ezekből az esetekből lehet tanulni. Úgy láttam más is jól érezte magát, mert a végén alig tudtuk abbahagyni...

Fehér Márton
AdWords Szemináriumvezető
Online Marketing Akadémia