Hamarosan itt a Húsvét, ami a többek között a vendéglátásban érdekelt hirdetőink számára újabb lehetőségeket tartogat mind a keresési, mind pedig a tartalmi hálózaton. A Keresési Trendek eszközünk már jól mutatja, hogy az internetezők elkezdték tervezni a húsvéti programjaikat:


Tippjeink röviden a szezonban rejlő lehetőségek kihasználásához:
  • Készíts kimondottan a húsvéthoz kapcsolódó kampányt. Így pontosabban megszabhatod a napi költségkeretedet és a maximális kattintásonkénti költséget.
  • A megnövekedett szezonális forgalom miatt a napi költségkeret a szokásosnál hamarabb kimerülhet, ezért ellenőrizd a javasolt napi költségkeretet.
  • A honlapodon készíts egy külön aloldalt a húsvéti akciós ajánlataidnak, és erre linkeld a hirdetésedet.
  • A hirdetésszövegekben szintén említsd meg az ünnepi akciót.
  • A hirdetésben megjelenített URL-ben utalj arra, hogy különleges húsvéti ajánlatról van szó (pl. www.pelda.hu/husveti)
  • Ne feledkezz meg a tartalmi hálózatról, ahol ebben az időszakban megnövekszik a húsvéttal kapcsolatos tartalmak forgalma.