Továbbfejlesztett click-to-call telefonszámok az AdWordsben
2010. március 24.
Nemrégiben új click-to-call telefonszámokat vezettünk be az okostelefonokon megjelenő helyi hirdetésekhez. Ezen a héten pedig ugyanezeket a click-to-call előnyöket a telefonbővítményeket használó országos hirdetők számára is elérhetővé tesszük.
A telefonbővítmények segítségével olyan telefonszámokat adhatsz meg, amelyek a hirdetésed megjelenésekor a felhasználó tartózkodási helyétől függetlenül mindig láthatók lesznek. A számod a meglévő vagy új kampányok hirdetésszövegének utolsó soraként fog szerepelni. Ennek köszönhetően a vásárlók közvetlenül a hirdetésből, telefonon vehetik fel a kapcsolatot a vállalkozásoddal, ami akkor különösen hasznos, ha saját telefonközpont kezeli az ügyfelek kérdéseit.
Ha szeretnéd megjeleníteni a vállalkozásod országos telefonszámát az internetböngészővel rendelkező mobileszközökön, a következőkre van szükség:
1. Állítsd be telefonbővítményeidet, és add meg vállalkozásod telefonszámát. Így a vásárlók közvetlenül a hirdetésedből fel tudják hívni az üzletet.
2. Győződj meg arról, hogy kampánybeállításaidban beállítottad a hirdetéseid megjelenítését iPhone készülékeken, valamint más, teljes internetböngészővel rendelkező mobileszközökön.
A beérkezett hívásokat az AdWords rendszer Kampányok oldalán nézheted meg kulcsszavanként, hirdetéscsoportonként vagy kampányonként.
A Kampányok oldal Kampányok, Hirdetéscsoportok vagy Kulcsszavak lapján kattints a statisztikai táblázat fölött található "Lebontás" gombra.
A Kattintás típusa elemre kattintva megnézheted, mely kattintások végződtek webhelylátogatással vagy telefonhívással.
2 megjegyzés :
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.
Mikor lesz elérhető a magyar felületen is?
VálaszTörlés@Gábor
VálaszTörlésA következő egy-két hét során elérhető lesz.