Nincs ihleted? Az alábbiakban szeretnénk néhány hasznos tippel szolgálni az új kulcsszavak keresésével, valamint a meglévő kulcsszólisták rendezésével kapcsolatban.

Tudjuk, hogy néha rendkívül nehéz dolog új kulcsszavak kiötlése, illetve a meglévők rendezése, ezért ebben a bejegyzésben szeretnénk mutatni három olyan lehetőséget, amelyekkel felfrissítheted a kulcsszavaidat!

1. Kulcsszóválasztó eszköz

Ezt az eszközt fiókod Lehetőségek lapján találhatod.A Kulcsszóválasztó eszköz használatával automatikus kulcsszóötleteket hozhatsz létre, vagy megtekintheted a meglévő és az új kulcsszavakra vonatkozó forgalombecsléseket, illetve a verseny mutatóit. Ráadásul a releváns kulcsszavakat közvetlenül hozzáadhatod a hirdetéscsoportjaidhoz. Emellett lehetőséged van a lista letöltésére is a későbbi AdWords Szerkesztőben való felhasználás érdekében.


2. "Keresési lekérdezés" jelentés

A Kulcsszavak lapon kattints "A keresési kifejezések megjelenítése" gombra, majd a "Mind" lehetőségre. Ha csak bizonyos kulcsszavakat szeretnél megjeleníteni, akkor kattints a "Kiválasztott" lehetőségre.
A jelentés lehetővé teszi az összes olyan keresési lekérdezés megjelenítését, amely azt eredményezte, hogy hirdetésed megjelent, majd rákattintottak. Az oldalon megjelenik a keresési kifejezések listája. A listában zöld "Hozzáadva" címkével ellátva jelennek meg azok a kulcsszavak, amelyek már szerepelnek a fiókodban. A lista keresési kifejezéseit hozzáadhatod a hirdetéscsoport kulcsszólistájához. Ha pedig azt szeretnéd, hogy bizonyos kifejezéseknél ne jelenjen meg a hirdetésed, akkor add meg a kifejezéseket kizáró kulcsszavakként.


Tipp: Beállíthatod, hogy az AdWords rendszeres időközönként elküldje e-mail címedre a "Keresési Lekérdezés" jelentést. Ehhez csak rá kell kattintanod a letöltés gombra és ezután megadhatod, hogy milyen időközönként szeretnéd a jelentést lefuttatni.



Lucie Pokorná - Google AdWords