A tavalyi év végén bejelentettük a frissített Kulcsszóválasztó eszköz bétaváltozatát, amely továbbfejlesztett funkciókat és optimalizált módszereket kínál új kulcsszavak azonosítására a fiókodon belül.

Korábban beszámoltunk arról a tervünkről, hogy véglegesen átálljunk a frissített Kulcsszóválasztó eszköz használatára, most pedig készen állunk az átállás utolsó lépésére.

Augusztus végéig még lehetőséged lesz szükség esetén váltani az eszköz korábbi és frissített verziója között. Ezt követően eltávolítjuk a "Korábbi kezelőfelület" linket, és már csak a frissített Kulcsszóválasztó eszköz lesz elérhető. Egy újabb bejegyzést teszünk közzé akkor, amikor az átállás befejeződik, és a Kulcsszóválasztó eszköz már nem bétaverzió lesz (és eltűnik a "frissített" jelző).

A frissített Kulcsszóválasztó eszköznek számos előnye van a korábbi eszközhöz képest:
  • Rugalmas keresési beállítások: Kereshetsz a kulcsszavak, webhelyek/URL-ek és kategóriák (amennyiben elérhetők) bármilyen kombinációjának használatával, és az eredmények egyedi készletét tekintheted meg
  • Egyszerű kulcsszófinomítás: Szűrd az eredményeket a szavak vagy kulcsszavak egyezési típusai alapján
  • Haladó beállítások: Tekintsd meg a mobilkeresés statisztikáit, és használd a helyi kereséseken és hirdetésmegosztáson alapuló adatszűrőket
  • Kizáró kulcsszavak felvétele: Mostantól egyszerűen vehetsz fel kulcsszóötleteket kizáró kulcsszóként közvetlenül a kulcsszóötletek listájáról. Kattints a kulcsszóra, és használd a legördülő menüt a kizáró kulcsszó kijelöléséhez és mentéséhez


Továbbra is dolgozunk a frissített Kulcsszóválasztó eszköz javításán annak érdekében, hogy még hasznosabbá tehessük. Ha még nem tetted meg, próbáld ki az eszköz új felületét és funkcióit. Szükség szerint bármikor elérheted az eszközt az AdWords felületre történő bejelentkezés nélkül is. A legjobb eredmények elérése érdekében azonban a fiókodból érdemes megnyitni az eszközt. Ehhez kattints a “Kulcsszóválasztó eszköz” linkre a Lehetőségek lapon. Ha részletes ismertetést szeretnél az eszköz eléréséről és használatáról, keresd fel az AdWords Súgót.