Hogyan lehet vásárlót csinálni a látogatókból - 1. rész
2010. október 7.
Rábírni a webhelyed látogatóit valaminek a megvásárlására bizony nem könnyű feladat, ráadásul a dolog közvetlen módon befolyásolja a vállalkozásod sikerét.
Szerencsére akad néhány lépés, amelyek segítségével a webhelyedre látogató embereket megpróbálhatod a konverzió irányába befolyásolni.
A következő, háromrészes bejegyzéssorozatban adunk néhány javaslatot és ötletet, amelyek alapján te is kiagyalhatod, milyen módosításokat lenne érdemes végrehajtani a webhelyeden.
A mai bejegyzésben a megfelelő céloldal kiválasztására fókuszálunk, és ehhez kapcsolódóan ismertetünk néhány bevált módszert.
Válaszd ki a legjobb cél URL-t!
Vizsgáld meg a hirdetett webhelyet, és keresd meg azt a konkrét oldalt, amelyen a hirdetésben bemutatott információ vagy termék szerepel. Ha a felhasználók nem találják meg érkezéskor a hirdetésben ígérteket, nagyobb a valószínűsége, hogy elhagyják a webhelyet.
Gondoskodj róla, hogy a hirdetésben említett kedvezmények és termékek a nyitóoldalon is láthatók legyenek.
*Tipp: próbáld meg a hirdetés címsorát vagy címét a céloldalon is megismételni - így az ügyfeleid mindjárt biztosak lesznek benne, hogy a megfelelő oldalra kerültek.
Főoldal
Ahhoz, hogy látogatóid ügyfelekké váljanak, egyszerűen elérhetővé kell tenni számukra azt, amit keresnek.
Lotem Lev-Ari & Petlyánszki Gábor, Google AdWords csapat
Szerencsére akad néhány lépés, amelyek segítségével a webhelyedre látogató embereket megpróbálhatod a konverzió irányába befolyásolni.
A következő, háromrészes bejegyzéssorozatban adunk néhány javaslatot és ötletet, amelyek alapján te is kiagyalhatod, milyen módosításokat lenne érdemes végrehajtani a webhelyeden.
A mai bejegyzésben a megfelelő céloldal kiválasztására fókuszálunk, és ehhez kapcsolódóan ismertetünk néhány bevált módszert.
Válaszd ki a legjobb cél URL-t!
Vizsgáld meg a hirdetett webhelyet, és keresd meg azt a konkrét oldalt, amelyen a hirdetésben bemutatott információ vagy termék szerepel. Ha a felhasználók nem találják meg érkezéskor a hirdetésben ígérteket, nagyobb a valószínűsége, hogy elhagyják a webhelyet.
Gondoskodj róla, hogy a hirdetésben említett kedvezmények és termékek a nyitóoldalon is láthatók legyenek.
*Tipp: próbáld meg a hirdetés címsorát vagy címét a céloldalon is megismételni - így az ügyfeleid mindjárt biztosak lesznek benne, hogy a megfelelő oldalra kerültek.
Főoldal
- Igazold vissza a márkád és a webhelyed célját: Erősítsd meg a látogatókban, hogy a megfelelő webhelyre kerültek - egyértelműen jelenítsd meg a márkádat és az esetleges egyedi jellemzőket.Kerüld a hosszú bemutatkozásokat, az ilyen információt az ügyfelek a "névjegy" panelen fogják keresni.
- Találd ki az oldal optimális elrendezését: Látogatóid számára letisztult, könnyen érthető webhelyet jeleníts meg, amely nem túlzsúfolt, viszont a rendelkezésre álló valamennyi releváns információt az oldal tetején tartalmazza.
- Tedd egyszerűvé a továbbnavigálást: Azt szeretnéd, hogy látogatóid továbbmenjenek a főoldalnál. Ha egyszer annyifelé elindulhatnak a látogatók, vigyázni kell rá, hogy ne tévedjenek el. Egyszerűvé és egyértelművé kell tenni a következő navigálási lépésekkel kapcsolatos lehetőségeket.
Ahhoz, hogy látogatóid ügyfelekké váljanak, egyszerűen elérhetővé kell tenni számukra azt, amit keresnek.
- Legyenek láthatók a termék-/szolgáltatáskategóriák: Ahhoz, hogy az emberek navigáljanak, tisztában kell lenniük az ehhez szükséges lépésekkel. Használj világos címkéket/címeket az általad kínált termékek és szolgáltatások megjelenítésére.
- Alkalmazz érthető kifejezéseket: A kínálatodban szereplő termékek/szolgáltatások címkézése során ügyelj rá, hogy az ügyfeleid által érthető és a szemükben vonzó kifejezéseket használj. Ha csak lehet, kerüld a szakkifejezések használatát.
Lotem Lev-Ari & Petlyánszki Gábor, Google AdWords csapat
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.