A héten két olyan eszközt is bevezetünk, amelyek segítségével könnyebben érhetsz el sikereket vizuális hirdetési kampányaidban: a Display Kampányoptimalizálót és a Kontextus szerinti célzási eszközt. (az utóbbi bejegyzés egyelőre csak angol nyelven érhető el a súgóban)

Ahogy azt már korábban is mondtuk, elköteleztük magunkat amellett, hogy segítsünk neked jobb eredményeket elérni vizuális hirdetéseidben, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a kampányaidból. Ám, mivel a felhasználók egyre több időt töltenek a webhelyek folyamatosan növekvő készletén, a vizuális hirdetés újabb és újabb kihívásokat támaszt a hirdetők elé. Csak a tavalyi évben 47 millió új webhelyet hoztak létre. A kontextus szerinti célzás a Google Display Hálózatán sokat segíthet, hiszen automatikusan a termékeidhez kapcsolódó webhelyeken jeleníti meg a hirdetéseidet az ügyfelek részére. A kampányaid kialakítása és kezelése azonban még így is nagyon sok időt és energiát emészthet fel.

Mostantól viszont ez a két eszköz értékes időt és erőforrásokat takaríthat meg neked, miközben segít a lehető legjobb eredményeket elérni vizuális kampányaiddal.

Display Kampányoptimalizáló.
Ez az eszköz automatikusan kezeli a Display Hálózaton futó kampányaid célzási és ajánlattételi beállításait, azzal a céllal, hogy úgy növelje a konverzióid számát, hogy közben a hirdetési célkitűzéseid is maradéktalanul megvalósuljanak. Egyszerűen megadod a cél ügyfél-szerzésenkénti költséget (CPA), hirdetéseidet és költségkeretedet, és a Display Kampányoptimalizáló automatikusan meghatározza, hogy mely elhelyezéseknél, milyen áron jelenjenek meg a hirdetéseid. Felügyeli a kampányteljesítményedet, és valós időben módosítja a célzási és ajánlattételi beállításaidat. A kampányaid folyamatosan optimalizálva maradnak, ahogy az eszköz "tanul", és egyre jobban meg tudja különböztetni a működő és a nem működő beállításokat.

A Display Kampányoptimalizáló mostantól globálisan elérhető a Google Display Hálózaton futó nagyobb kampányokban.

Kontextus szerinti célzási eszköz.
Míg a Display Kampányoptimalizáló egy automatikus megoldás, amely a munka nehezét elvégzi helyetted, a Kontextus szerinti célzási eszköz inkább a saját vizuális kampányaid hatékonyabb kialakításában segít. Ez az eszköz azoknak a hirdetőknek való, akik minél nagyobb átláthatóságra törekszenek, és szeretnék megőrizni a kampányaik célzási és ajánlattételi beállításainak a módosítási lehetőségét. A Kontextus szerinti célzási eszköz a hirdetéseid kontextus szerinti célzásának az alapját képező, pontosan meghatározott témájú kulcsszólistákat készít a vizuális kampányaidhoz. A pontosan meghatározott témájú kulcsszólisták kritikus fontosságúak a kontextus szerinti célzás hatékonyságához. Az eszköz segítségével több tucat, de akár több száz hirdetéscsoportot is percek alatt létrehozhatsz, és a kampányteljesítményt a pontos célzás és a kampány szabályozhatóságának a fenntartása mellett skálázhatod.

Ha például jógás felszerelést árusítasz, általában külön hirdetéscsoportokat hozol létre az egyes termékcsoportokhoz, például a jógaszőnyegekhez, a jógaruhákhoz, a jógás kiegészítőkhöz stb. Na most, ha az egyes termékkategóriákat - például a "jógaszőnyegeket" - beviszed a Kontextus szerinti célzási eszközbe, akkor az eszköz még konkrétabb hirdetéscsoportokat fog létrehozni, például: "designer jógaszőnyegek", "vastag jógaszőnyegek", "mintás jógaszőnyegek" stb. Ezek mind olyan kiegészítő hirdetéscsoportok, amelyek több forgalmat és értékesítést eredményezhetnek, de a kampányok manuális kialakítása során az embernek nem feltétlen jutnának eszébe.

Ezen a héten megkezdjük a Kontextus szerinti célzási eszköz fokozatos bevezetését, majd az elkövetkező hetekben és hónapokban egyre több hirdető számára tesszük elérhetővé ezt a lehetőséget.

Akár a vizuális kampányaid hatékonyabb kezelését segítő módszereket keresel, akár egy átfogóbb automatizált megoldást szeretnél - ezekkel az eszközökkel egyszerűen és hatékonyan érhetsz el meggyőző teljesítményt a Google Display Hálózaton futó kampányaidban.