1. Használd a Varázskereket

A Varázskerék egy egyszerű eszköz, melynek segítségével megkeresheted a kívánt keresési lekérdezésekhez kapcsolódó témákat és kifejezéseket. Az eszköz használatával olyan ötletekre tehetsz szert, amelyek megvalósításával a kampányokat több témát megcélzó hirdetéscsoportok hozzáadásával bővítheted. A Varázskerék eléréséhez kattints a Google keresési eredmények oldal "Több eszköz" legördülő menüjére.


Ha például háziállatoknak szánt eleség és tartozékok kereskedelmével foglalkozol, akkor a Varázskerék előnyeit a következő módon használhatod ki:


Az eredeti "macskák" keresési lekérdezés kapcsolódik a "macska fajták" lekérdezéshez:



Ezt a keresési lekérdezést akár a következő hirdetéscsoport témájaként is lehetne használni. A kulcsszólista mindkét általános kifejezést (macskák fajtái, macska fajták), valamint pontos fajtákat (perzsa, sziámi stb.) is tartalmazhatna.

Tekintsd át a jobb oldalon látható keresési eredményeket is. Az eredmények az újabb témákra kattintva frissülnek:


Miért ne használnád ezeket az eredményeket olyan webhelyek kereséséhez, amelyeket további elhelyezésekként lehet felvenni?

2. Az Analytics használatával elhelyezési javaslatokhoz juthatsz

Ha a webhelyedre irányuló forgalmat Google Analytics használatával követed, akkor a "Hivatkozó webhelyek" kategória (a "Forgalmi források" alatt) adatai alapján azonosíthatod azokat a weboldalakat, ahonnan látogatók érkeznek webhelyedre.


Mivel a felhasználók a hivatkozó oldal linkjére kattintva jutnak el a webhelyedre, ezért a hivatkozó oldal tartalma valószínűleg kapcsolódik a webhelyedéhez, és a hivatkozó oldal látogatói érdeklődnek a webhelyed tartalma iránt - és feltehetően az általad kínált termékek és szolgáltatások iránt is. Ezért olyan forgalomforrásokat azonosíthatsz, amelyek fontos elhelyezésekké válhatnak a Display Hálózat hirdetései számára.

3. Az elhelyezések kialakításához használd a Hirdetéstervező alkalmazást

A DoubleClick Hirdetéstervező használatával webhelyforgalmi statisztikai adatokat gyűjthetsz az internetről, és ezeket az adatokat hely, nyelv, demográfiai paraméterek, érdeklődési kategóriák stb. szerint szűrheted.* A Hirdetéstervező ezért fontos eszköz a Google Display Hálózat kampányaihoz tartozó elhelyezési listák létrehozásához. A Hirdetéstervező segít a célközönség által előnyben részesített, valamint az olyan oldalak azonosításában, ahol hirdetéseidet számos felhasználó láthatja.

Reméljük, hogy hasznosnak találod ezeket az eszközöket, amelyek segítségedre lesznek a Display Hálózaton futó kampányaid létrehozásában és kibővítésében.

* Ne feledd, hogy bizonyos adatszegmentálási beállítások a Cseh Köztársaságban nem érhetők el.