A héten egy új eszközt mutatunk be, amellyel egyszerűbben elérheted az ügyfeleket, amikor azok éppen a Google Display Hálózat milliónyi webhelyének valamelyikén böngészgetnek: ez a Kontextus szerinti célzási eszköz.

Ahogy azt már talán te is tudod, a kontextus szerinti célzási eszköz segítségével potenciális ügyfeleidet akkor érheted el, amikor azok éppen a te termékeidhez vagy szolgáltatásaidhoz kapcsolódó weboldalakat olvasnak. Ezzel az eszközzel egyszerűbben és gyorsabban készíthetsz kontextus szerint célzott kampányokat, és közben több kattintást és konverziót érhetsz el a kampányaidban.

Mit csinál a Kontextus szerinti célzási eszköz?
Az eszköz automatikusan kulcsszólistákat készít a Display Hálózaton futó kampányaidhoz. A listák segítségével hirdetéseidet a Google Display Hálózat releváns weboldalain jelenítheted meg. A pontosan meghatározott témájú kulcsszólisták képezik a hatékony kontextus szerint célzás alapját, és a Kontextus szerinti célzási eszköznek köszönhetően a továbbiakban ezeket a listákat már nem kell kézzel megcsinálnod. Több tucat, de akár több száz kulcsszólistát is percek alatt létrehozhatsz, és a kampányteljesítményt a hirdetések pontos célzásának a fenntartása mellett skálázhatod. Ez azt jelenti, hogy több kattintást és konverziót érhetsz el a kampányaidban, ráadásul sokkal gyorsabban.

Hogyan használhatom?
Tegyük fel, hogy autókereskedéssel foglalkozol. Normális esetben a különféle termékcsoportokhoz külön-külön hirdetéscsoportokat kellene létrehoznod, mint például új autók, használt autók, kiegészítők stb. A Kontextus szerinti célzási eszközben nem kell mást tenni, mint a megfelelő termékkategóriákat beírni a keresőmezőbe, és az eszköz automatikusan pontosan meghatározott témájú kulcsszólistákat hoz létre neked. Ha például azt írod be az eszközbe, hogy autó , akkor konkrétabb hirdetéscsoportokat kapsz, például használt autó, új autó, autó tuning ..stb


Ezek az új hirdetéscsoportok új forgalmat és értékesítéseket eredményezhetnek, mert a kampányok manuális kialakítása során az embernek nem feltétlen jutnak eszébe. Az új hirdetéscsoportokkal együtt az eszköz javasolt ajánlatokat és várható elhelyezéseket is megjelenít, hogy legyen elképzelésed róla, a Display Hálózat milyen típusú webhelyein jelenhetnek meg a hirdetéseid.

A Kontextus szerinti célzási eszköz az AdWords Szerkesztőt használó felhasználók részére már eddig is elérhető volt. Ettől a héttől kezdve minden hirdetőnk elérheti AdWords-fiókja Lehetőségek lapjáról. A hirdetéscsoportoknak a fiókodban történő létrehozásához továbbra is szükséged lesz az AdWords Szerkesztőre (töltsd le az AdWords Szerkesztőt), ez a követelmény azonban hamarosan meg fog szűnni, és így az új hirdetéscsoportokat néhány héten belül már közvetlenül az AdWords-fiókodban létrehozhatod.

A Kontextus szerinti célzási eszköz használatáról bővebben tájékozódhatsz az AdWords súgójából. Reméljük, hogy az eszköz segítségével könnyebben és hatékonyabban elérheted majd a céljaidat a Display Hálózaton futó kampányaidban.