Mostantól még több helyet célozhatsz meg a város és régió szerinti célzás használatával.
2011. február 16.
Mostantól további 17 országban tesszük elérhetővé a város szerinti célzást az AdWords kampányaidban annak érdekében, hogy jobban elérhesd ügyfeleidet a helyi piacokon. Ezzel a bővítéssel a város szerinti célzás immár 34 országban érhető el az AdWords hirdetők számára.
A város és régió szerinti célzás tehát mostantól elérhető a következő országokban is:
Ausztria, Brazília, Cseh Köztársaság, Dél-Korea, Finnország, Kína, Kolumbia, Lengyelország, Magyarország, Malajzia, Marokkó, Mexikó, Nigéria, Norvégia, Svájc, Új-Zéland, Ukrajna.
A földrajzi célzás segítségével hirdetéseidet a megfelelő piacokhoz igazíthatod, piaconként elemezheted AdWords kampányaid, valamint optimalizálhatod azokat a magasabb megtérülés érdekében. Mostantól egy szinttel továbbléphetsz, és AdWords kampányod teljesítményét a város szintjén is optimalizálhatod. Tegyük fel például, hogy ruhákkal foglalkozol, és boltjaid vannak az ország számos városában. Kampányszintű elemzést végeztél, és ebből megtudtad, hogy Budapest és egyes nagyobb városok több konverziót hoznak, mint a vidéki területek. Íme néhány lépés, amelyeket végrehajthatsz AdWords kampányod optimalizálása érdekében:
A város és régió szerinti célzás tehát mostantól elérhető a következő országokban is:
Ausztria, Brazília, Cseh Köztársaság, Dél-Korea, Finnország, Kína, Kolumbia, Lengyelország, Magyarország, Malajzia, Marokkó, Mexikó, Nigéria, Norvégia, Svájc, Új-Zéland, Ukrajna.

- Futtass egy AdWords földrajzi jelentést vagy egy Analytics jelentést annak meghatározásához, hogy hol vannak azok a felhasználók, akiktől a legértékesebb forgalom érkezik.
- A kampánybeállítások módosítása:
- Célozd kampányoddal a legjobban teljesítő városokat, például Budapestet, és növeld ebben a kampányban a kulcsszóajánlatokat annak érdekében, hogy a szóban forgó városokban a lehető legtöbb hirdetésmegjelenítést érhesd el.
- Vedd fontolóra egy regionális (esetleg országos) szintre célzott kampány beállítását azonos kulcsszavakkal, ám alacsonyabb ajánlatokkal, mert ezzel további forgalmat érhetsz el a legjobban teljesítő városokon kívül is.
- Módosítsd az ajánlatokat a szükséges mértékben a lehető legmagasabb kampányszintű ROI eléréséhez.
6 megjegyzés :
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.
Mi alapján történik a célzás, hiszen ismerjük a hazai IP cím kiosztásproblémáit?
VálaszTörlésSziasztok!
VálaszTörlésKedves Googlerek, legyetek kedvesek áruljátok el, hogy ezt, hogy oldjátok meg, ha rossz az ip cím kiosztás?
Szabi nagyon fontos kérdését még nem válaszoltátok meg.
VálaszTörlésMennyire megbízható ez a célzás?
Engem is érdekelne a pontossága...?
VálaszTörlésa válaszra én is nagyon kíváncsi vagyok
VálaszTörlésÉn is, én is!
VálaszTörlés