Továbbfejlesztett főoldal
2011. február 24.
Mit szeretnél látni, amikor először jelentkezel be a fiókodba? Sok hirdetőnk számolt be arról, hogy örülnének, ha rendelkezésükre állna egy gyors pillanatkép a fiókteljesítményről, valamint egy áttekintés azokról a problémákról, amelyeknél beavatkozás szükséges. A részletekben azonban mutatkoznak apró különbségek: egyes hirdetők gyorsan szeretnének azonosítani minden olyan kulcsszót, amely nem éri el az első oldali ajánlatbecslés értékét. Mások a kulcsszóstatisztikákra való lebontás előtt szívesen megnéznék a kampányszintű mutatókat, vagy diagramon szeretnék gyorsan azonosítani a teljesítményben bekövetkező ingadozásokat. Röviden szólva: a legfontosabb a személyre szabás!
Ezt tartottuk szem előtt mi is, amikor bevezettük az AdWords Főoldal lapjának új verzióját. Ahogyan eddig, az oldalon továbbra is megjelenik a fiókértesítések összegzése és a fiókteljesítményre vonatkozó diagram, ám szélesebb körű személyre szabási lehetőségeket nyújt annak érdekében, hogy közelebbről figyelhesd fiókod azon részeit, amelyek igazán fontosak Neked.

A Főoldal lapon található modulok alapját a Kampányok lapon létrehozott mentett szűrőid képezik. Ez lehetővé teszi, hogy rugalmasan meghatározd, pontosan mely mutatókat, illetve a fiókod mely részeit fontos áttekintened közvetlenül a bejelentkezést követően. Hozzáadtunk fiókodhoz néhány alapértelmezett szűrőt, hogy kezdetben se legyen üres a Főoldalad, ám bármikor eltávolíthatod ezeket, és személyre szabhatod a lapot a kívánt mértékben. Ugyanezek a modulok jelennek meg az AdWords Mobilhoz kezelőfelületén is, így a lapjaid a helyükön maradnak a fiókodban akkor is, amikor úton vagy.
Keresd fel a Súgót , ahol további információt kaphatsz a módosításáról, és arról, hogy miként hozhatod ki a legtöbbet Főoldal lapodból. Úgy érheted el, hogy meglévő Fiók pillanatképe oldaladon az "Új verzió" linkre kattintasz (ha meg nem látod ezt a linket, nézz vissza később). Mondd el nekünk, hogy mit gondolsz az új verzióról!
Ezt tartottuk szem előtt mi is, amikor bevezettük az AdWords Főoldal lapjának új verzióját. Ahogyan eddig, az oldalon továbbra is megjelenik a fiókértesítések összegzése és a fiókteljesítményre vonatkozó diagram, ám szélesebb körű személyre szabási lehetőségeket nyújt annak érdekében, hogy közelebbről figyelhesd fiókod azon részeit, amelyek igazán fontosak Neked.

A Főoldal lapon található modulok alapját a Kampányok lapon létrehozott mentett szűrőid képezik. Ez lehetővé teszi, hogy rugalmasan meghatározd, pontosan mely mutatókat, illetve a fiókod mely részeit fontos áttekintened közvetlenül a bejelentkezést követően. Hozzáadtunk fiókodhoz néhány alapértelmezett szűrőt, hogy kezdetben se legyen üres a Főoldalad, ám bármikor eltávolíthatod ezeket, és személyre szabhatod a lapot a kívánt mértékben. Ugyanezek a modulok jelennek meg az AdWords Mobilhoz kezelőfelületén is, így a lapjaid a helyükön maradnak a fiókodban akkor is, amikor úton vagy.
Keresd fel a Súgót , ahol további információt kaphatsz a módosításáról, és arról, hogy miként hozhatod ki a legtöbbet Főoldal lapodból. Úgy érheted el, hogy meglévő Fiók pillanatképe oldaladon az "Új verzió" linkre kattintasz (ha meg nem látod ezt a linket, nézz vissza később). Mondd el nekünk, hogy mit gondolsz az új verzióról!
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.