Az AdWords ügynökségekről - 1. rész
2011. május 16.
AdWords kampányaid felügyelete egy bizonyos szint után sok energiát köthet le, különösen akkor, hogyha nem vagy túl jártas a program kezelésében. Ezen problémára több megoldás is létezik: gyarapíthatod AdWords tudásodat a különböző oktatóanyagok tanulmányozásával, konzultálhatsz ismerősökkel, esetleg felvehetsz egy külön munkatársat az AdWords és más promóciós tevékenységed kezelésére. A fenti megoldások közül bármelyiket választva hosszútávon javíthatod fiókod teljesítményét. Ám amennyiben gyors, szakszerű és állandó segítségre van szükséged javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot egy AdWords fiókok kezelésére (is) szakosodott ügynökséggel.
Milyen előnyökkel is jár, hogyha ügynökségre bízod a fiókod kezelését?
Következő bejegyzésünkben részletesen foglalkozunk azzal, hogy mire is kell figyelni, amikor ügynökségekre bízod a fiókkezelésed, illetve igyekszünk néhány jellemző tévhitet is eloszlatni.
Petlyánszki Gábor
AdWords magyar csapat
Milyen előnyökkel is jár, hogyha ügynökségre bízod a fiókod kezelését?
- Szakértelmük révén jól felépített fiókokat hozhatnak létre.
- A kampányok működését a későbbiek során nyomon követik, s a fiókstatisztikák alapján elvégzik a szükséges módosításokat
- A fiók egyszeri vagy rendszeres optimizálása révén nagy valószínüséggel csökkenteni tudják a kattintásonkénti költségeidet vagy több kattintást érnek el azonos költségkeretből, a kattintások minőségét megtartva.
- Tapasztalataik révén az ügynökségek jobban tudják értelmezni a fiókokban található statisztikákat. Mivel sok ügyféllel állnak kapcsolatban, jobban átláthatják az egyes üzleti szegmensekre jellemző trendeket. Például: lehet, hogy szerinted egy vidéki bababolt esetén 5%-os CTR mutató rossznak számít, ám tapasztalataikra támaszkodva az ügynökség megmondhatja, hogy az ilyen típusú kampányokban a kulcsszavak átlag CTR-je csak 3% és így a te kampányaid nem is teljesítenek olyan rosszul.
- Az ügynökségi munkatársak magasan képzett specialisták. Gondolj csak bele, ha nem értesz a gázszereléshez de elromlik a tűzhelyed nem fogod magadtól megszerelni hanem felhívsz egy megbízható szakembert. Amennyiben nagyon úgy érzed, hogy nem tudsz megbirkózni a kampánykezelés nehézségeivel, vagy fiókod nem hozza az elvárt teljesítményt, mindenképp érdemes szakemberhez fordulni.
- Az ügynökségek AdWords fiókod kezelése mellett más egyéb témákban is tudnak segédkezni: Analytics fiókok felállítása, illetve jelentések létrehozása, keresőoptimalizálás (SEO), Weblapkészítés (hagyományos vagy mobil), Google Places fiók létrehozása...stb
Következő bejegyzésünkben részletesen foglalkozunk azzal, hogy mire is kell figyelni, amikor ügynökségekre bízod a fiókkezelésed, illetve igyekszünk néhány jellemző tévhitet is eloszlatni.
Petlyánszki Gábor
AdWords magyar csapat
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.