Az AdWords hirdetésekben a megjelenített URL, bár az utolsó helyen van, annál fontosabb szerepet tölt be. A megjelenített URL fontos tényező lehet, amikor a felhasználó arról dönt, rákattint-e a hirdetésedre.

Ezért a jövőben a Google legelőkelőbb helyen lévő hirdetései egy részének a címsorában automatikusan megjelenítjük a megjelenített URL-t. Így jobban kidomborodhat a márkajelleg a hirdetésben, ugyanakkor a címsor szövegében egyéb információk is kiemelhetők. A potenciális ügyfelek pedig könnyebben azonosíthatják, milyen webhelyre kerülnek, miután a hirdetésedre kattintottak.

Előtte


Utána


Amikor a megjelenített URL a címsorban látható, egy függőleges vonallal elválasztjuk a hirdetés többi szövegétől, és a cím csak a domaint tartalmazza, a "www" előtagot vagy más alkönyvtárat nem. A megjelenített URL-ed a leírás alatt továbbra is normál módon megjelenik. Ha a címsor már tartalmazza a domaint, akkor természetesen nem fogjuk még egyszer megjeleníteni azt. Végül: arra is lehetőség van, hogy a megjelenített URL domainje egy, a címsorba előléptetett leírással együtt jelenjen meg, ha az így kapott címsor maximum hatvannyolc karakter hosszú.

Ez a globális funkcióbevezetés minden országra és minden nyelvre kiterjed. További tájékoztatásért keresd fel a Súgót .

Lisa Shieh
Inside AdWords csapat