Eszközök, amelyekről érdemes tudni - 1. rész

2011. október 25. | 11:42

Labels: , , , ,

Ma útjára indítunk egy rövid bejegyzésekből álló sorozatot a Google AdWords hasznos eszközeiről. Minden egyes bejegyzés bemutat egy-egy olyan eszközt, amelynek segítségével növelheted a kampányod teljesítményét, illetve a beruházás megtérülését. Reméljük, hogy hasznosnak találod majd a bejegyzéseket, és sikeresen használod majd ezeket az eszközöket!

Kulcsszóválasztó eszköz

Az eszközről
A Google AdWords egyik legalapvetőbb eszköze, egyben minden kampány kiindulópontja.

Miben segít az eszköz?

  • Segít a kampányba felvenni érdemes kulcsszavak kikeresésében
  • Olyan kulcsszavak kikeresése, amelyeket a kampányba kizáró kulcsszóként veszel majd fel
  • Információ az egyes kiválasztott kulcsszavakért folyó versenyről
  • Globális és helyi keresési becslések a kulcsszavaid forgalmával kapcsolatban


Hogyan kell használni?

A használatához jelentkezz be az AdWords-fiók tetején található Kulcsszóválasztó eszköz elemre a Jelentések és eszközök legördülő menüben. Használhatod az eszköz önálló verzióját is.

Az eszközről további információ található a Súgóban.

Hirdetés-előnézet és -elemzés eszköz
 

Az eszközről
Miután befejezted a kampány létrehozását, ez az eszköz segít annak leellenőrzésében, hogy hirdetéseid megjelennek-e a Google keresőjében, és ha igen, hogyan jelennek meg. 

Miben segít az eszköz?
Segítségével úgy jelenítheted meg a hirdetéseket, hogy hirdetéseidhez ezzel nem halmozol fel további megjelenítéseket.




Hogyan kell használni?
Az eszközt AdWords-fiókon kívülről ezen a linken érheted el. Azonban javasoljuk, hogy az eszközt olyankor nyisd meg, amikor be vagy jelentkezve a Google AdWords-fiókodba, mert ekkor rendszerünk segíthet annak kiderítésében, hogy miért nem jelennek meg a hirdetéseid, amennyiben nem látod őket az eszközben. A fiókodból ezt az eszközt is a Jelentések és eszközök menüből érheted el.

Az eszközről további információ található ebben a súgócikkben.

0 hozzászólás: