A mai napon a harmadik bejegyzéssel jelentkezik az AdWords-fiók eszközeit bemutató sorozatunk. Ezúttal a Vizuálishirdetés-készítőt és az Elhelyezés eszközt mutatjuk be.

Vizuálishirdetés-készítő eszköz

Az eszközről:
A Google Display hálózat fejlődésével egy időben egyre több hirdető fordítja hirdetési költségkeretének jelentős részét a szöveges hirdetésektől eltérő típusú hirdetésekre. Az eszköz célja, hogy az átlagos hirdető is a legtöbbet hozhassa ki a Display hálózatból.

Miben segít az eszköz?
Az eszköz lehetővé teszi, hogy nagyon kevés idő alatt és csekély erőfeszítés kifejtésével hozhasd létre a hirdetéseket. Kiválaszthatod a háttérszíneket, a betűtípusokat, a képeket és a szöveget a hirdetéssablonból, majd mentheted a hirdetést a Google Display Hálózaton elérhető bármely méretben és formában.




Hogyan kell használni?

Először is ellenőrizd, hogy kampányoddal célzod-e a Google Display hálózatot. Ezt követően az eszközt úgy érheted el, hogy az Új hirdetés legördülő menüből kiválasztod a Vizuálishirdetés-készítő opciót. Az eszközről további információ található a Súgóban.

A következő eszköz a Display Hálózaton való hirdetést segíti - ez az Elhelyezés eszköz.
Itt jegyeznénk meg, hogy a következő bejegyzés egy kiegészítő eszközről, a Kontextus szerinti célzás eszközről szól majd, amely az olyan hirdetők számára ideális, akik kontextus szerinti célzást szeretnének végezni a Display Hálózaton.

Elhelyezés eszköz

Az eszközről:
Akkor érdemes használni ezt az eszközt, ha úgy döntesz, hogy kiválasztott elhelyezés szerinti célzáson alapuló kampányt hozol létre a Display Hálózaton, ugyanis ez az eszköz sok munkával töltött órát megspórol azáltal, hogy kikeresi a legrelevánsabb webhelyeket a kampányod részére.

Miben segít az eszköz?
Kattints valamelyik értékes kulcsszavadra, és megtekintheted azoknak a webhelyeknek a listáját, amelyeket a rendszerünk relevánsnak talált hozzá. Megismerheted, hogy milyen típusú hirdetések jelennek meg ezeken az elhelyezéseken, valamint azt is, hogy mennyi megjelenítést érnek el naponta, illetve mennyi a becsült költség.




Hogyan kell használni?

Az eszközt a Google AdWords-fiókodból, a Jelentések és eszközök lapon található legördülő menüből érheted el. Az elhelyezések táblázata felett található az opció, melynek kiválasztásával kipróbálhatod ezt az eszközt az elhelyezések kampányhoz való hozzáadásával (az Elhelyezés hozzáadása gombra kattintva). Az eszköz használatára vonatkozó részletes leírás itt, további információ pedig itt található.