Az elmúlt néhány hónapban frissítettük mind a Google keresés, mind a többi Google termék megjelenését és működését annak érdekében, hogy a felhasználók hibátlan online élményben részesüljenek. E külalakbeli változások részeként új hirdetéselhelyezéseket vezetünk be a Google kereséseknél.

Mától kezdve az eddig a természetes keresési találatok mellett megjelenő hirdetések a találatok alatt is megjelenhetnek. Dinamikusan optimalizálunk minden egyes keresési oldalt a megjelenő hirdetésekkel együtt, hogy felhasználóinknak a lehető legjobb élményt biztosíthassuk.

Úgy találtuk, hogy a felhasználók számára számos esetben ideálisabb a hirdetések keresési találatok alatt történő megjelenítése, mivel az emberek a találatok átnézését általában felülről lefelé végzik. Tesztjeink során az átkattintási arányokat illetően ez az elhelyezés általában jobban teljesített, mint az oldal szélén megjelenő hirdetések.


Az oldal szélén megjelenő hirdetések
A találatok alatt megjelenő hirdetések

Ha össze szeretnéd hasonlítani a felső pozícióban megjelenő hirdetések teljesítményét az egyéb pozícióban megjelenő hirdetések teljesítményével, használd az "Oldal tetején/Oldal szélén" lebontást. A mostani újításunk következtében az összes oldalsó, alsó és kísérleti megjelenítés besorolása "Egyéb", így könnyebben összevetheted a felső pozícióban való hirdetéselhelyezéseket az oldal többi részén megvalósult elhelyezésekkel. Ezt a lebontást a következő hetekben átnevezzük "Oldal tetején/Máshol" lebontásra.

Ha többet szeretnél megtudni a hirdetési pozíciókról, keresd fel a Súgót.

Írta: Jerry Dischler,
Keresési hirdetések, Termékmenedzsment