A Google Display Hálózaton megjelenített képes és videohirdetések jelentős hatást gyakorolhatnak online marketingkampányaid sikerességére. Ezekkel a hirdetésekkel vonzóbb és emlékezetesebb módon adhatod át marketingüzenetedet, amivel vásárlásra ösztönözhetők a hirdetést megtekintő felhasználók.

Íme két példa arra, hogy milyen képes hirdetéseket hozhatsz létre:





                   
Az AdWords szolgáltatásban található Vizuálishirdetés-készítővel már eddig is ingyenesen lehetett képes és videohirdetéseket létrehozni, és igényeinkre szabni azokat.

Ma azonban egy olyan új funkciót jelentünk be, amely gyakorlatilag helyetted készíti el a hirdetéseket.

A Vizuálishirdetés-készítő most már képes javasolt képes hirdetések automatikus létrehozására, a kampányban már meglévő szöveges hirdetések alapján.
  • Egyszerűen kattints arra a javasolt hirdetésre, amely a leginkább tetszik. 
  • Szükség esetén személyre szabhatod a betűtípusokat, a szöveget és a színeket. 
  • Ezután a hirdetést el is helyezheted valamelyik hirdetéscsoportban. Ez ennyire egyszerű.
Nézd meg itt a neked javasolt hirdetéseket most!

A funkció használatához még csak meg sem kell nyitni a Vizuálishirdetés-készítő eszközt.
  • Elég egy hirdetéscsoportban kijelölni egy meglévő szöveges hirdetést, majd a "További műveletek" elem "Vizuális hirdetés készítése" pontjára kattintani. 
  • Az AdWords ezután létrehoz egy képes hirdetést, az általad kiválasztott szöveges hirdetés alapján.
Ha a hirdetést az alapoktól kiindulva szeretnéd létrehozni, akkor persze továbbra is több száz sablonterv közül választhatsz.
  • Írd be a szöveget, majd szabd személyre a betűtípusokat, a színeket és a hátteret. 
  • Válassz képeket az AdWords képgalériájából, a számítógépedről vagy közvetlenül a webhelyedről. 
  • Ellenőrizd a hirdetés megjelenését minden formátumban, majd vedd fel azt a kampányodba. 
A Vizuálishirdetés-készítőről további információ a Display Hálózat angol nyelvű webhelyén, illetve magyar nyelvű súgócikkünkben található.