Mai bejegyzésünkben további részleteket mutatunk be a minőségi mutatóról az AdWords szolgáltatásban.

Ha egy kulcsszó állapotára húzod az egérmutatót a Kulcsszavak lapon, akkor megjelenik az 1-től 10-ig terjedő számérték mellett egy-egy új értékelés is a minőségi mutató fő tényezőiről. Az új jelentések skálája relatív így képet kaphatsz arról, hogy a teljesítményedre vonatkozó elvárt átkattintási arány, hirdetésrelevancia és céloldali minőség értéke is átlagos, átlagon felüli vagy átlagon felüli a más hirdetők által elért eredményekkel összevetve.




Hirdetőink úgy vélekedtek, hogy a minőségi mutató részletesebb megismerésével könnyebben koncentrálhatnak a teljesítmény javítására. A hirdetések minőségének javulása emellett a felhasználók szempontjából is kívánatos.

Még egy fontos megjegyzés: a módosított verzió új információkat nyújt a minőségi mutató javításához; a minőségi mutatónak vagy a hirdetés pozíciójának kiszámításában azonban nincs változás.

Írta:
Jen Huang és Ali Miller
AdWords termékmenedzserek