Örömmel jelentjük be a fiókcímkék bevezetését. E héttől kezdődően lehetséges fiókod kulcsszavainak, hirdetéseinek, hirdetéscsoportjainak és kampányainak rendszerezése, így gyorsan és egyszerűen szűrheted a téged leginkább érdeklő adatokat, illetve jelentést készíthetsz azokról. A címkék által kínált lehetőségeket Lajos mutatja be nekünk.

Lajos internetes kereskedő, aki férfi és női ruházati cikkeket és kiegészítőket árul. Cipőket, ruházati árukat és táskákat népszerűsítő kampányai vannak mindhárom fő piacára (Dunántúl, Duna-Tisza köze és Tiszántúl), a kampányokon belül pedig külön hirdetéscsoportjai az általános és a márkakulcsszavak számára. Ez a szerkezet (pl.: Dunántúl - Cipő - Általános és Duna-Tisza köze - Cipő - Általános) azt jelenti, hogy ugyanazokat a hirdetéseket és kulcsszavakat használja a fiókja különböző részeiben. Korábban Lajos nem tudta egyszerűen rendszerezni a fiókját, sem olyan jelentést futtatni, amelyből megállapíthatná, hogy mennyire népszerűek a tornacipők a különböző földrajzi helyeken.




Ekkor azonban színre lépnek a címkék.

Lajos most már létrehozhatja a "tornacipő" címkét, és hozzárendelheti a fiókjában minden, a tornacipőkkel kapcsolatos kulcsszóhoz. Ezután szűrhet a címke alapján a Kulcsszavak lapon, hogy csak a tornacipős kulcsszavakat lássa, vagy egy kulcsszócímke-jelentéssel összegezheti a címke szerinti teljesítményt. Ezekkel a jelentésekkel ezután összehasonlíthatja például, hogy miként teljesítenek a tornacipők az összes többi cipőhöz vagy más címkézett csoportokhoz képest.




A címkék a kampányelemek tetszőleges rendezésére használhatók. Készíts jelentéseket, amelyekben összehasonlítod a márkakulcsszavak és a márkanév nélküli kulcsszavak teljesítményét. Mérd össze az "ingyenes próbaverzió" és az "ingyenes demó" kifejezéseket említő hirdetések teljesítményét. Vagy csak címkézd kedvenc kulcsszavaidat, hogy reggelente gyorsan áttekinthesd azokat.

A címkézési lehetőség e héten épül be az összes AdWords-fiókba. További információt az AdWords súgóban találsz.

Írta: Jon Diorio, vezető termékmenedzser