Az AdWords hirdetési irányelveinek megértése a fiók sikeres kezelésének, valamint a felhasználók számára biztonságos és hasznos reklámok megjelenítésének rendkívül fontos része. Ahhoz, hogy világosabbá váljon, hogyan befolyásolják az irányelvek a hirdetéseid megjelenítését, nemrégiben új állapotjelző ikonokat vezettünk be a Hirdetések lapon. Ezúttal még egy új funkciót bocsájtunk felhasználóink rendelkezésére, amely segítségével gyorsabban azonosíthatók az irányelvekkel kapcsolatos problémák: ez az új funkció a Irányelv részletei oszlop.

Az Irányelv részletei oszlop segítségével áttekinthetők és sorba rendezhetők a fiókban szereplő hirdetésekre vonatkozó irányelvproblémák (anélkül, hogy az egérmutatót egyesével az állapotok fölé kéne vinni). Az oszlopban olyan információk szerepelnek, mint például:
  • az egyes hirdetések elfogadási állapota;
  • elutasított hirdetések esetén az elutasítás oka;
  • konkrét irányelvek, amelyek korlátozhatják a hirdetések lehetséges megjelenítési helyeit.
Így fog kinézni az Irányelv részletei oszlop - természetesen magyarul is elérhető lesz.


Ezek az információk a szüneteltetett hirdetésekkel kapcsolatban is elérhetők. Ez abban az esetben különösen hasznos, ha kíváncsi vagy a szüneteltetett hirdetések állapotára, vagy átmenetileg szüneteltetni akarsz egy kampányt az irányelvvel kapcsolatos problémák megoldása érdekében.

Az új oszlop megjelenítéséhez nyisd meg a Hirdetések lapot, kattints az „Oszlopok” gombra, majd kezdd el személyre szabni az oszlopokat. Az „Attribútumok” szakaszban kattints az „Irányelv részletei” oszlop hozzáadására szolgáló linkre, majd mentsd a módosításokat. Ekkor megjelenik az új Irányelv részletei oszlop a Hirdetések lapon.

(Megjegyzés: Ez az új irányelvoszlop egyelőre nem tölthető le a jelentésekben – de dolgozunk rajta!)