Bizonyára már sokan hallottak az AdWords vizsgák átstrukturálásáról, ezért úgy gondoltuk, itt az ideje röviden áttekinteni, milyen változásokat hozott az új rendszer.
A közelmúltban történt módosításoknak az volt a célja, hogy egy átlátható és következetes AdWords minősítési program jöjjön létre a Google Partnerek részére, illetve hogy sokkal inkább összhangban legyen a vizsgák tartalma a tapasztalatokkal és az üzleti stratégiákkal.

Az AdWords minősítés megszerzéséhez korábban az AdWords alapjai nevű vizsgán kívül egy haladó AdWords vizsgát is teljesíteni kellett - mindegyiket a saját, egyéni vizsgakövetelményeinek megfelelően.

Mostantól az AdWords minősítés megszerzéséhez szükséges AdWords alapjai vizsga az alábbi haladó vizsgák bármelyikével kombinálható:

  • Hirdetés a Keresési hálózaton,
  • Hirdetés a Display hálózaton,
  • Videóhirdetések,
  • Shopping-hirdetések.

További változások

Ezzel párhuzamosan megújult az AdWords alapjai vizsga is, amely tartalmazza az AdWords frissítéseit az elmúlt időszakból, valamint nagyobb hangsúlyt fektet a stratégiára és a bevált eljárásokra.  (Legfontosabb jellemzők: 100 kérdés, 80% eredményességi küszöb, 1 év érvényesség - a korábbi 2 évvel szemben)
Jó hír továbbá, hogy az eredményességi küszöb is egységesítésre került: mostantól minden vizsgát egységesen legalább 80%-ra kell teljesíteni a sikeresség érdekében.

Sok sikert kívánunk a vizsgákhoz, további részletekért látogassanak el a Súgó Cikkünkre!

Közzétette: Juhász Anita, Associate Account Strategist