Vegye számba az összes konverziót!
2015. november 6.
A több eszközön végrehajtott konverziók adatai már szerepelnek a Konverziók oszlopban, és az automatikus ajánlattétel funkcióba is integráltuk őket!
Az emberek a nap folyamán számos eszközt használnak vásárlásra, kommunikációra és szórakozásra. Az éppen aktuális céltól függően természetesen és gond nélkül váltogatjuk az eszköztípusokat – a munkahelyi laptoptól kezdve egészen az otthoni táblagépig. Az online vásárlók majdnem 40%-a okostelefonon kezdi a keresgélést, de maga a vásárlás már számítógépen vagy táblagépen történik.1 Ezért éveken keresztül azon dolgoztunk, hogy az eszközökön keresztüli konverziókat nyomon lehessen követni a Keresési és a Display hálózaton, illetve Shopping-kampányokban. A hirdetők a több eszközre vonatkozó statisztikákkal már világszerte meg tudják állapítani az AdWords-kampányok teljes értékét – a konverziók száma egyes esetekben pedig 16%-kal is nőtt.
Az emberek a nap folyamán számos eszközt használnak vásárlásra, kommunikációra és szórakozásra. Az éppen aktuális céltól függően természetesen és gond nélkül váltogatjuk az eszköztípusokat – a munkahelyi laptoptól kezdve egészen az otthoni táblagépig. Az online vásárlók majdnem 40%-a okostelefonon kezdi a keresgélést, de maga a vásárlás már számítógépen vagy táblagépen történik.1 Ezért éveken keresztül azon dolgoztunk, hogy az eszközökön keresztüli konverziókat nyomon lehessen követni a Keresési és a Display hálózaton, illetve Shopping-kampányokban. A hirdetők a több eszközre vonatkozó statisztikákkal már világszerte meg tudják állapítani az AdWords-kampányok teljes értékét – a konverziók száma egyes esetekben pedig 16%-kal is nőtt.
Ha aktiválni szeretné az eszközökön keresztüli konverziókat az automatikus ajánlattételhez, akkor mindössze két egyszerű lépést kell megtenni az AdWords-fiók Eszközök>Konverziók lapján:
- A Beállítások lap Konverzióajánlat-mutató beállításánál a „Konverziók” értéket adja meg a „Konvertált kattintások” helyett. A „Konvertált kattintások” használatakor nem állnak rendelkezésre az eszközökön keresztüli konverziók, illetve a további vezérlők.
- Kattintson a „Speciális konverziók hozzáadása” elemre, és tegyen jelet a jelölőnégyzetbe: ezután az eszközön keresztüli, illetve a további speciális konverziók megjelennek a jelentések „Konverziók” oszlopában, valamint használhatók lesznek az automatikus ajánlattételhez.
Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy segítsünk betekintést nyerni azokba az új konverziótípusokba, amelyek részei egy folyamatosan csatlakoztatott, többképernyős világnak, hogy a lehető legjobb hirdetési döntéseket lehessen meghozni. Az eszközökön keresztüli konverziók automatikus ajánlattételhez történő használatáról a Súgóban talál további információt.
1 The Role of Mobile Search on Store Purchases (A mobilkeresések szerepe a bolti vásárlásokban), Google/Ipsos Media CT, 2015. augusztus. A vásárlásokra a megelőző 3 hónapban került sor.
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.