Karácsonykor mindig hajlamosabbak vagyunk visszatekinteni az elmúlt évre és elgondolkozni azon, hogy mit csináltunk jól, illetve min és hogyan tudnánk javítani. Épp ezt kell tenni az ünnepi időszakra szánt kampány összeállítása során is. A december elején felvett elő webináriumban bemutatjuk 2015 főbb globális trendjeit, melyeket érdemes figyelembe venni.

Bár már csak pár nap van hátra karácsonyig, még nem szabad elengednünk ezt a szezont, folyamatos AdWords hirdetésekkel megtámogathatjuk most is a webshopunkat vagy weboldalunkat. Minden év december 16. és 18. közöt a legmagasabb a karácsonyi ajándékok keresési aránya. A későn eszmélőket pedig december 22-én és 23-án érdemes “last minute” akciókkal megkeresni. 
Van egy jópár dolog, amire érdemes odafigyelni ebben a pár hétben:
  • Növelhető a hirdetések relevanciája az aktuális ajánlatok részleteinek közlésével
  • Helybővítményekkel tájékoztathatjuk a vevőket, hol találják meg az üzleteket
  • Pontosíthatjuk a „karácsonyi témájú” kulcsszavakat, amelyek a hirdetéseinkhez tartoznak.
Fontos továbbá megemlíteni, hogy az online keresési tevékenység a számítógépektől egyre inkább a mobil eszközök felé mozdul el. A globális fogyasztói keresések 69%-a mobilkeresésekkel kezdődik. A keresések 61%-a történik számítógépen, és csak 4%-a táblagépen, tehát ügyelni kell arra, hogy kisebb képernyőkön is látható legyen a hirdetés.


A videóban választ kaphattatok tehát olyan kérdésekre, hogy hogyan használhatjátok ki a Google mobil hirdetéseit és milyen karácsonyi hirdetési trendek jellemzők ebben az évben a tavalyi tapasztalatok alapján. A Webináriumot itt érhetitek el: Karácsonyi trendek és mobilhirdetések A Google AdWords csapat szervezésében 2016-ban várhatóan új AdWords Hangout sorozattal készülünk, melyre jövőre is várunk benneteket szeretettel!
Közzétette: Nagy Réka, Associate Account Strategist