Az ajándékvásárlási szezon a keresőben
2009. december 7.
A Keresési Trendek (Insights for Search) marketingesek, szociológusok, politikusok kedvelt eszköze az internetezők érdeklődési trendjeinek vizsgálatára. Hamarosan publikálunk egy bejegyzést arról, hogy módszertanilag milyen felhasználási területei lehetnek a Keresési Trendeknek, most azonban nézzük meg egy pár példán keresztül, hogy az ajándékvásárlási szezon hogyan képeződik le a keresőben.





Keresési kifejezés: karácsonyi ajándék
Időintervallum: 2004-től máig

Keresési kifejezés: ajándékötletek
Időintervallum: 2004-től máig

Keresési kifejezés: plazma tv
Időintervallum: 2004-től 2010-ig (előrejelzéssel)
Keresési kifejezés: ékszer + ékszerek
Időintervallum: 2004-től 2010-ig (előrejelzéssel)

Keresési kifejezés: játékbolt + játékboltok
Időintervallum: 2004-től 2010-ig (előrejelzéssel)

Keresési kifejezés: könyv + könyvek + könyvesbolt + könyvesboltok
Időintervallum: 2004-től 2010-ig (előrejelzéssel)

(A fenti példák a magyarországi kereséseket tartalmazzák, az összes kategóriára. Az előrejelzésben szereplő értékek kizárólag a múltbeli értékeken alapulnak. A Keresési Trendekről szóló korábbi bejegyzésünk.)
Az ajándékvásárlási szezonban tehát nem árt naponta ellenőrizni a kampányt, mert a megnövekedett forgalom miatt hamarabb lemerülhet a napi költségkeret. A kampánybeállítások oldalán megtekinthető "Javasolt napi költségkeret" értéke ekkor a nagymértékű ingadozás miatt csak korlátozottan vehető figyelembe.
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.