AdWords kezdőknek: 7. rész
2011. március 21.
A kezdőknek, illetve az AdWords alapismereteinek felfrissítését igénylő hirdetőknek szóló sorozatunk hetedik részében a Hirdetés-előnézeti eszköz előnyeiről és használatáról lesz szó.
A Hirdetés-előnézeti eszközzel olyan formátumban tekintheted meg hirdetéseidet, ahogy azok a Google keresési eredményoldalain megjelennek, a hirdetésmegjelenítések számának a növelése nélkül. Ha ehelyett közvetlenül a Keresési Hálózaton rákeresnél a hirdetéseidre, de nem kattintanál rájuk, akkor ezáltal növelnéd a megtekintések számát, azonban a kattintások száma nem változna, ami csökkentheti a minőségi mutatót.
A Hirdetés-előnézeti eszköz használata során fontos meggyőződni arról, hogy az eszköz beállításai összhangban vannak-e a kampány beállításaival.
A hirdetés valószínűleg nem jelenik meg, ha:
Szerző: Kristin Sarstedt, az Inside AdWords csapat tagja
A Hirdetés-előnézeti eszközzel olyan formátumban tekintheted meg hirdetéseidet, ahogy azok a Google keresési eredményoldalain megjelennek, a hirdetésmegjelenítések számának a növelése nélkül. Ha ehelyett közvetlenül a Keresési Hálózaton rákeresnél a hirdetéseidre, de nem kattintanál rájuk, akkor ezáltal növelnéd a megtekintések számát, azonban a kattintások száma nem változna, ami csökkentheti a minőségi mutatót.
A Hirdetés-előnézeti eszköz használata során fontos meggyőződni arról, hogy az eszköz beállításai összhangban vannak-e a kampány beállításaival.
A hirdetés valószínűleg nem jelenik meg, ha:
- a CPC vagy a minőségi mutató értéke túl alacsony;
- a napi költségkeret felhasználásra került;
- a felhasználó nem a célzott területen tartózkodik;
- a hirdetés pozíciója a második keresési oldalon van;
- a célnyelv eltér attól, ami a felhasználó beállítása a Google felhasználói felületére vonatkozóan;
- a hirdetés ellenőrzés alatt áll vagy el lett utasítva.
Szerző: Kristin Sarstedt, az Inside AdWords csapat tagja
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.