Hatékonyabb jelentéskészítési funkciók segítik az automatikus ajánlattétel teljesítményének figyelését
2016. augusztus 3.
Az AdWords automatikus ajánlattételi funkciója nélkülözhetetlen eszköz, amellyel a marketingszakemberek időt takaríthatnak meg, és fokozhatják a teljesítményt. A Google gépi tanulási algoritmusán alapuló funkció tömegesen optimalizálja az ajánlatokat minden egyes aukciónál, és rengeteg különböző változót vesz figyelembe ahhoz, hogy az ajánlatokat az adott felhasználó egyedi kontextusához igazítsa. 2015-ben számos új jelentéskészítési funkciót vezettünk be a megosztott könyvtárban annak érdekében, hogy átláthatóbbá tegyük az automatikus ajánlattétel teljesítményét. Az ajánlattételi statisztikákat most a középpontba helyezzük az AdWords leggyakrabban használt oldalain három új funkció segítségével:
- Új értesítések, amelyek azonnal jelzik az ajánlattételi problémákat
- Az ajánlattételi stratégiára vonatkozó, közvetlenül a kampány és a hirdetéscsoport állapotoszlopában megjelenő állapotok
- A kampány szintjén beállítható normál ajánlattételi stratégiákhoz igénybe vehető, sokoldalú teljesítményjelentés
Új ajánlattételi értesítések segítik a problémamegoldást
Új, kifejezetten az automatikus ajánlattételre vonatkozó értesítések kerültek a rendszerbe, amelyek lehetővé teszik, hogy Ön a lehető leghamarabb behatárolja és megoldja a problémákat. Először olyan értesítéseket vezettünk be, amelyek a konverziókövetés helytelen beállítása esetén jeleznek, de a későbbiekben más típusú értesítések is követni fogják őket. A helytelen konfigurációt jelző értesítés például akkor jelenhet meg, ha Ön a konverziók alapján optimalizáló ajánlattételi stratégiát – például cél-CPA stratégiát – alkalmaz, de kikapcsolta a konverziókövetést, vagy nem vett fel konverziós műveletet az elsődleges Konverziók oszlopba.
Az ajánlattételi állapotokat integráljuk a kampányok és a hirdetéscsoportok állapotával Az elkövetkező hetekben bevezetjük az ajánlattételi stratégiák állapotainak megjelenítését a kampányok és a hirdetéscsoportok fő állapotoszlopában annak érdekében, hogy láthatóbbá tegyük őket a mindennapi munkafolyamatok során. Ha például az ajánlatok maradéktalan optimalizálását akadályozó ajánlatkorlátokkal rendelkezik, akkor a „Használható (korlátozott)” állapotot közvetlenül a fő állapotoszlopokban láthatja majd. A következők lesznek azok a frissített állapottípusok, amelyeket az automatizált szabályokra, illetve a mentett szűrőkre és jelentésekre alkalmazhat:
Az alapértelmezett ajánlattételi stratégiákhoz is igénybe vehető a sokoldalú teljesítményjelentés A portfólió ajánlattételi stratégiákhoz rendelkezésre álló jelentéskészítési funkciókat kiterjesztjük a kampányszinten beállítható, normál ajánlattételi stratégiákra is. Ezeket a jelentéseket az elkövetkező hetekben vezetjük be, és a Kampányok lap „Ajánlattételi stratégia” legördülő menüjében találhatja majd meg őket. Ily módon lehetővé válik annak nyomon követése, hogy az ajánlattételi állapot és a célok változásai milyen hatást gyakorolnak a teljesítmény időbeli alakulására.
Látogassa meg a Súgót, és tekintse át a bevált módszereket, ha részletesebben szeretne tájékozódni az automatikus ajánlattételről. Ha arra kíváncsi, hogy miként működik az aukciós idejű ajánlattételi technológia a konverzióalapú ajánlattételi stratégiák alkalmazásakor, olvassa el ezt a teljes körű útmutatót.
Az ajánlattételi állapotokat integráljuk a kampányok és a hirdetéscsoportok állapotával Az elkövetkező hetekben bevezetjük az ajánlattételi stratégiák állapotainak megjelenítését a kampányok és a hirdetéscsoportok fő állapotoszlopában annak érdekében, hogy láthatóbbá tegyük őket a mindennapi munkafolyamatok során. Ha például az ajánlatok maradéktalan optimalizálását akadályozó ajánlatkorlátokkal rendelkezik, akkor a „Használható (korlátozott)” állapotot közvetlenül a fő állapotoszlopokban láthatja majd. A következők lesznek azok a frissített állapottípusok, amelyeket az automatizált szabályokra, illetve a mentett szűrőkre és jelentésekre alkalmazhat:
Állapot
|
Mi változik?
|
Használható
|
Nincs változás
|
Használható (költségkeret korlátozza)
|
A jelenlegi „Költségkeret által korlátozva” állapot átnevezése a többi állapottípussal való egységesítés érdekében
|
Használható (tanulás)
|
Új állapottípus az automatikus ajánlattételhez
|
Használható (korlátozott)
|
Új állapottípus az automatikus ajánlattételhez
|
Használható (hibás konfigurálás)
|
Új állapottípus az automatikus ajánlattételhez
|
Az alapértelmezett ajánlattételi stratégiákhoz is igénybe vehető a sokoldalú teljesítményjelentés A portfólió ajánlattételi stratégiákhoz rendelkezésre álló jelentéskészítési funkciókat kiterjesztjük a kampányszinten beállítható, normál ajánlattételi stratégiákra is. Ezeket a jelentéseket az elkövetkező hetekben vezetjük be, és a Kampányok lap „Ajánlattételi stratégia” legördülő menüjében találhatja majd meg őket. Ily módon lehetővé válik annak nyomon követése, hogy az ajánlattételi állapot és a célok változásai milyen hatást gyakorolnak a teljesítmény időbeli alakulására.
Közzétette: Jonathan Wang, Product Manager, AdWords Bidding
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.