Bevezetés a Google Display Hálózat világába
2010. június 17.

A Google Display Hálózat (a keresési webhelyeken kívül) magába foglalja mindazokat a webhelyeket, ahol AdWords ügyfeleink hirdetési helyeket vásárolhatnak a Google-on keresztül. Ide tartozik többek között a YouTube (olyan országokban ahol célozható), valamint az olyan Google webhelyek, mint például a Google Finance, a Gmail, a Google Térkép, a Blogger, valamint több mint egymillió más honlap. Display partnereink közé tartozik minden, AdSense-t és DoubleClick Ad Exchange-et használó partnerwebhely, amely lehetővé teszi a szöveges és/vagy vizuális hirdetések megjelenítését. A Google Display Hálózat számos hirdetésformátumot kínál (szöveges, képes, multimédiás és videó), a hirdetők így szabadjára engedhetik kreativitásukat, és weboldalukra irányíthatják a potenciális ügyfelek figyelmét. A hirdetők a Google Display Hálózatán a hirdetési helyeket az AdWords aukcióalapú rendszerén keresztül vásárolhatják meg.
A következő néhány hét folyamán láthatod majd az AdWords kezelőfelületén, hogy a Google Display Hálózat elnevezést használjuk ott, ahol eddig a Google Tartalmi Hálózat megnevezés szerepelt. Ezen kívül útjára indítottunk még egy új webhelyet is, ahol további információkat tudhatsz meg Google Display Hálózatával kapcsolatban.
Neal Mohan, alelnök, Product Management
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.