AdWords kezdőknek: 4. rész
2011. március 2.
Az eddigiekben szó volt a kulcsszavak használatának alapjairól, a hirdetésszöveg-írásról, valamint a nyelvi és földrajzi célzás használatáról. A kezdőknek, illetve az AdWords alapismereteinek felfrissítését igénylő hirdetőknek szóló bejegyzéssorozatunk negyedik részének témája a megfelelő ajánlatok és költségkeretek használata.
A kattintásonkénti költség (cost-per-click; CPC) az az összeg, amit akkor kell fizetned, amikor egy felhasználó rákattint a hirdetésedre. A napi költségkeret az a keret, amennyit hajlandó vagy egy nap elkölteni (kampányonként). A napi költségkeret kiszámításához segítséget nyújthatnak az alábbi aranyszabályok:
Reméljük, hogy ezek a tippek hasznosnak bizonyulnak az AdWordsszel való hirdetési tevékenység során. További hasznos információt és tanácsokat találhatsz erről a témáról az AdWords Súgóban elérhető Kezdők útmutatójában. Hamarosan jelentkezünk a sorozat következő bejegyzésével.
Szerző: Kristin Sarstedt, az Inside AdWords csapat tagja
A kattintásonkénti költség (cost-per-click; CPC) az az összeg, amit akkor kell fizetned, amikor egy felhasználó rákattint a hirdetésedre. A napi költségkeret az a keret, amennyit hajlandó vagy egy nap elkölteni (kampányonként). A napi költségkeret kiszámításához segítséget nyújthatnak az alábbi aranyszabályok:
- Fogd az egy hónapra vonatkozó online marketing-költségkeretedet, és oszd el 30 nappal. Például: 90 000 Ft / 30 nap = 3000 Ft/nap. Ez egy egyszerű módja a napi költségkeret megállapításának, ami ebben az esetben napi 3000 forint.
- Használd a Lehetőségek lapot a költségkeret elemzéséhez, és ajánlatötletek fogadásához; például hogyan egyensúlyozzuk a költségeket és a forgalmat.
Reméljük, hogy ezek a tippek hasznosnak bizonyulnak az AdWordsszel való hirdetési tevékenység során. További hasznos információt és tanácsokat találhatsz erről a témáról az AdWords Súgóban elérhető Kezdők útmutatójában. Hamarosan jelentkezünk a sorozat következő bejegyzésével.
Szerző: Kristin Sarstedt, az Inside AdWords csapat tagja
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.