A mobilhirdetések világa egy teljesen új lehetőséget teremtett a vállalkozások számára a hívások értékesítési csapatok és telefonközpontok felé való irányításával, ami lehetővé teszi, hogy hirdetőinkhez az új módszernek köszönhetően minősített leadek érkezzenek. Több mint egy éve annak, hogy elérhetővé tettük a click-to-call funkciót a hirdetők számára, és azóta világszerte félmilliónál is több ügyfelünk indított kampányt hívásbővítményekkel.

Ha azt szeretnéd, hogy a mobilt használó ügyfelek felhívjanak, két gyakori módszer közül választhatsz: az egyik, hogy szerepelteted a telefonszámodat egy click-to-call hirdetésben, a másik pedig, hogy megjeleníted a telefonszámodat a webhelyeden. A click-to-call hirdetésed hatására indított hívások könnyen mérhetők a Kampányok jelentésben, ám nagyobb kihívást jelenthet annak nyomon követése, hogy hány fogyasztó hívott fel a webhelyeden elhelyezett telefonszámra kattintva.

A mai napon bevezetünk egy olyan konverziókövetési mutatót, amely épp ebben segít a hirdetőknek és az ügynökségeknek: mostantól minden AdWords-fiókban jelentések tekinthetők meg a mobilodalakon elhelyezett telefonszámok alapján érkező hívásokról.
Egy televíziószolgáltatással kapcsolatos céloldal, amely jól látható "hívás" gombokat tartalmaz - tesztpartnerünktől, a Red Ventures-től
Mostantól a telefonszámodra vagy "hívás" gombodra érkező kattintásokat megfeleltetheted annak az AdWords kampánynak, hirdetéscsoportnak, hirdetésnek vagy kulcsszónak, melynek hatására új ügyfél érkezett hozzád. Mivel ez egy új követési mutató, nem jár együtt új díjakkal vagy a CPC-k változásával. Reméljük, hogy ez az új mutató új, gazdagabb információkat nyújt a hirdetők és az ügynökségek számára a mobilhálózaton végzett hirdetéseik értékéről és bevételeiről.

A Red Ventures, amely egy ügyfélszerzésre szakosodott cég az Észak-Karolina állambeli Charlotte-ból, bétapartnerként vett részt az új konverziós mutató tesztelésében. A saját követési platformjuk mellé számos partnerüknél ezt az új mutatót is felhasználták a mobilwebhelyeiken elhelyezett click-to-call számok használatának követésére.  John Sutton, a Red Ventures Online marketing divíziójának alelnöke, a következőképpen nyilatkozott: "Mostantól minden hirdető információt kaphat az AdWords ráfordításaiból mobileszközökön generálódott hívásairól, ráadásul az adatok az AdWords kezelőfelületén belülről és nagy részletességgel tekinthetők meg.” John ráadásul mindezt új hozzáadott előnyként értékeli az olyan AdWords hirdetők számára, “akiknek nincs meg a megfelelő infrastruktúrájuk egyedi kulcsszó- vagy hirdetésszintű telefonszámok generálására a mobilwebhelyeiken.”

Ez az új mutató lehetővé teszi minden hirdető számára, hogy a meglévő AdWords eszközöket mostantól a hívásokra való optimalizáláshoz is felhasználhassa.  John Sutton (Red Ventures) szerint ez "megnyitja az ajtót az olyan AdWords funkciókban való részvételre, amelyek konverziós mutatókon alapulnak, mint például az Intelligens CPC vagy a cél CPA szerinti ajánlattétel."
Az új mutató használatának megkezdéséhez annyit kell tenned, hogy elhelyezel egy kódrészletet a céloldalaidon. Ennek következtében beállíthatod, hogy a "hívások" követendő konverziós mutatókként szerepeljenek céloldaladon. Ezt követően a hívásra koncentráló kampányaidhoz olyan eszközöket társíthatsz, mint például a Konverzióoptimalizáló, majd úgy végezhetsz ajánlattételt, hogy megadod a hívások cél CPA-ját, végül pedig teljes mértékben automatizálhatod a hívásokra optimalizált hirdetésmegjelenítést.

Ha a hívások generálása mobilhirdetési stratégiád egy fontos részét képezi, és elhelyeztél egy telefonszámot vagy egy "Hívás most!" gombot a webhelyeden, máris elkezdheted a hívások követését ennek az új konverziótípusnak a használatával. Ráadásul a meglévő AdWords eszközök gazdag tárháza áll rendelkezésedre a teljesítmény optimalizálásához. Ha további információt szeretnél az eszközök beállításairól, kérjük, tekintsd meg súgóbejegyzésünket.